Робота з дітьми

Вчимося керувати нашими емоціями. Граємо самі, граємо разом з нашими дітьми! Консультація-практикум

Упродовж дня ми відчуваємо величезну кількість різних емоцій, а дитина відчуває їх ще більше. І не всі вони бувають позитивними, є ще образа, злість, смуток.  Все треба обов’язково промовляти. Якщо прикро - треба поговорити, виговоритися. Тільки не зопалу, коли можна випадково когось образити, а коли «хвиля» обурення спаде. Ось один з варіантів, як можна допомогти висловити емоції...

Корекційно-розвиткове заняття на тему «В чарівній країні емоцій» для дітей старшого дошкільного віку (з використанням методів арт-терапії)

Завдання: вчити дітей орієнтуватися в основних емоціях людини; розуміти, з якими подіями життя пов'язують позитивні (радість, інтерес, подив) і негативні (смуток, страх, горе, гнів) емоції; розрізняти міміку, жести, тембр голосу як показники певного настрою людини, через які передається її ставлення до інших...

Підтримка обдарованих дошкільників - стратегія розвитку творчого потенціалу дітей

Проблема дитячої обдарованості в усі часи викликала великий інтерес у суспільстві. Адже саме талановиті, обдаровані, здатні до творчості люди створюють нові теорії та нові технології, пропонують нові шляхи розвитку, рятують нас у кризових ситуаціях...

Як спілкуватися з дитиною раннього віку

Підтримуйте і заохочуйте інтерес до занять дорослих. Якщо дозволите дитині в міру можливості і з врахуванням безпеки брати участь в домашніх справах, то вона не лише дізнається багато нового, але й набуде досвіду переживання радості від спільної роботи...