Робота з педагогами

Поради для дорослих щодо подолання стресу

Стрес - це захисна реак­ція організму, що має допо­могти йому подолати складні життєві ситуації. Викид у кров спеціальних гормонів («глюко-кортикоїдів») підвищує тонус м'язів, збільшує кількість глю­кози, зменшує потяг до сну. Але така мобілізація організму відбу­вається за принципом «бороти­ся - зараз, лікуватися - пізні­ше», тому ті самі гормони, що мобілізують організм на бороть­бу, паралізують функції, які не є життєво необхідними у період стресу: страждає, насамперед, імунна систе­ма, порушуються процеси регенерації тканин, блокується вироблення статевих гормонів та гормонів росту тощо.

Сором’язлива дитина. Як допомогти дитині подолати сором'язливість? Консультація для педагогів

Сором'язливі діти обережні, їх лякає все нове. Вони схильні дотримуватися правил, бояться їх порушити. Так, в експериментах психологів сором'язливі діти не погоджувалися малювати губною помадою на аркуші паперу, в той час як інші робили це весело та сміливо...

Виховання дружніх взаємин між дітьми. Поради вихователям

Допоможіть кожній дитині сформувати власний позитивний імідж, особливо коли йдеться про новачка, замкнуту чи неуспішну дитину ("Сашко завжди хоче всіх чимось пригостити", "У нас Сашко ніколи не забуде зібрати іграшки на майданчику", "Щоб я без тебе робила?")...

Особливості розвитку емоційного інтелекту дошкільнят. Консультація-практикум для вихователів

Емоційний інтелект - сукупність ментальних здібностей, які сприяють усвідомленню і розумінню власних емоцій та емоцій інших людей; здатність використовувати емоції для підвищення ефективності інтелектуальної діяльності та міжособистісної взаємодії...

Паніка, стресова ситуація. Що робити? Психологічний порадник

Хвилинна релаксація. Розслабте куточки рота, зволожте губи. Розслабте плечі. Зосередьтеся на виразі свого обличчя й положенні тіла: пам'ятайте, що вони відбивають ваші емоції, думки внутрішній стан. Цілком природно, що ви не хочете, щоб оточуючі знали про ваш стресовий стан. У цьому випадку ви можете змінити «мову обличчя й тіла» шляхом розслаблення м'язів і глибокого дихання...

Підтримка обдарованих дошкільників - стратегія розвитку творчого потенціалу дітей

Проблема дитячої обдарованості в усі часи викликала великий інтерес у суспільстві. Зацікавленість урядовців, фахівців, батьків зрозуміла, адже йдеться не лише про долі окремих особистостей, а й про майбутнє країни, усього світу. Адже саме талановиті, обдаровані, здатні до творчості люди створюють нові теорії та нові технології, пропонують нові шляхи розвитку, рятують нас у кризових ситуаціях...

Портрет ідеального першокласника. Педагогічний всеобуч

Педагогічна готовність: навички читання; навички лічби і розв'язування простих задач; навички малювання; уміння розгорнуто відповідати на запитання; великий словниковий запас; загальна обізнаність...

Психічне здоров'я дитини: збереження та зміцнення

Численні наукові джерела і спеціальні експериментальні дослідження свідчать про негативний вплив на психічне здоров'я дитини стресогенних чинників, які постійно діють на дитячу психіку і є головною причиною досить високого відсотка невротичних проявів у поведінці дошкільників. Невротичні прояви у поведінці з'являються у дітей, які страждають від дефіциту спілкування з дорослими або від їх ворожого ставлення, а також у дітей, які ростуть в умовах сімейних негараздів. Інформаційні перевантаження з повідомленням на телебаченні про крадіжки, розбій, неприховані сцени з інтимної сфери життя дорослих, також негативно впливають на психічне здоров'я дітей...

Психологічне забезпечення процесу адаптації дитини в здо

Адаптаційний період - серйозне випробовування для дітей до 3,5 - 4 років: викликані адаптацією стресові реакції надовго порушують емоційний стан дитини. Щоб цей період пройшов відносно спокійно, прислухайтеся до наступних порад...

Психологічний порадник «Насилля у дитячому садку: міф чи реальність». Робота з педагогами, онлайн-обговорення у малих групах

Сьогодні проблемі жорстокого поводження в дитячому середовищі приділяється особлива увага. У дитячому садку при насильстві немає попередньої стадії обмірковування. Дошкільнята не усвідомлюють до кінця своїх дій. Відсутнє розуміння наслідків і почуття провини. Виправданням насильства є незначний проступок. Агресивна поведінка дітей розходиться з їх словами...

Психологічний супровід творчого педагогічного колективу. Семінар-практикум для вихователів

З розвитком суспільства розвивалися й змінювалися погляди на проблему креативного мислення особистості. На думку деяких  дослідників, креативність  - це не єдиний чинник, а сукупність різних здібностей, кожна з  яких представлена по-різному в певної людини. Авторська розробка семінару-практикуму допоможе в підвищенні рівня компетентності вихователів у роботі з дітьми та розвитку творчого підходу в діяльності...

Роль ранкових зустрічей для забезпечення емоційного благополуччя дошкільників упродовж дня. Психологічний порадник для педагогів

Свою роботу з дошкільниками педагоги розпочинають із ранкової зустрічі. Ранкова зустріч педагога з дітьми - це ніби ранкова роса, блискавка, міні-гра комплексного характеру, яка допомагає дітям краще познайомитися, пізнати, зрозуміти себе і своїх друзів...

СВІТ ЕМОЦІЙ ТА ПОЧУТТІВ. Психологічний тренінг для педагогічних працівників

Стрес - це захисна реак­ція організму, що має допо­могти йому подолати складні життєві ситуації. Викид у кров спеціальних гормонів («глюко-кортикоїдів») підвищує тонус м'язів, збільшує кількість глю­кози, зменшує потяг до сну. Але така мобілізація організму відбу­вається за принципом «бороти­ся - зараз, лікуватися - пізні­ше», тому ті самі гормони, що мобілізують організм на бороть­бу, паралізують функції, які не є життєво необхідними у період стресу: страждає, насамперед, імунна систе­ма, порушуються процеси регенерації тканин, блокується вироблення статевих гормонів та гормонів росту тощо.

Соціально - психологічний тренінг для педагогів "Давайте розуміти один одного краще"

Мета: зняття емоційного напруження; розвиток здатності розуміти стан іншої людини й уміння адекватно висловлювати свій, регуляція соціальних відносин...

Тест для педпрацівників з проблеми "Психічне здоров'я дитини"

Психічне здоров'я дітей  - це повноцінний особистісний та інтелектуальний розвиток дітей на кожному віковому етапі...

Тиск у спілкуванні з дітьми. Психологічний порадник для педагогів та батьків

Вже на третьому році життя малюк починає розуміти вказівки і намагається регулювати свою поведінку у відповідності до них. Але це зовсім не означає, що всі вказівки чи побажання дорослих діти виконують беззаперечно, хоч якими благими намірами чи причинами вони обумовлені... 

ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СТІЙКОСТІ У ВОЄНИЙ ЧАС:

 ЯКЩО НЕ МОЖЕТЕ ЗАСНУТИ?  ЯКЩО ВАМ СТРАШНО І ВИ ТРЕМТИТЕ? ЩО ДОПОМОЖЕ  ЗНИЗИТИ ТРИВОГУ?

Формування пізнавального розвитку дошкільника. Консультація для вихователів

Пізнавальна активність дитини - мобілізація її інтелектуаль­них, моральних і фізичних сил, спрямована на досягнення конкрет­ної цілі пізнавальної діяльності. Внутрішні передумови, які забезпечують про­дуктивність пізнавальної діяльності, визначають легкість і швидкість засвоєння дитиною нових знань, можливість їх творчого викорис­тання під час розв'язання життєвих завдань, такі:

Формування статевої самосвідомості дітей

Варто завжди пам'ятати про те, що особливе значення має контакт дитини з матір'ю та її материнська любов. Вона закладає основи доброзичливих стосунків дитини з оточуючим світом, дає їй відчуття безпеки і упевненості...

Що важливо знати про емоції?

Емоція (з лат. emovere – хвилювати, збуджувати) – це психічне відображення навколишнього світу у формі короткочасних переживань людини, що виражають її ставлення до дійсності, своїх дій та інших, реакцію на вплив внутрішніх і зовнішніх подразників. Завдяки емоціям люди не лише відчувають, сприймають, уявляють чи розуміють навколишню дійсність, а й переживають її. Переживання завжди суб’єктивні, вони не існують поза психікою...

Як забезпечити створення у ЗДО безпечного освітнього середовища, вільного від насильства та булінгу (цькування). Групова консультація для педагогів

Таким чином, аби забезпечити  безпечне освітнє середовище у ЗДО,  вільне від насильства та булінгу (цькування)  треба, у першу чергу, працювати із суспільними, у тому числі і з особистими, стереотипами та упередженнями, оскільки вони становлять основу, на якій зароджується ненависть та агресія по відношенню до інших. По-друге, варто пам'ятати, що діти переймають ставлення, реакції, способи поведінки дорослих, які ті часто транслюють несвідомо. Тому батькам, педагогам варто працювати і над своїми емоціями, слідкувати за власними висловлюваннями та вчинками, реакціями та способами поведінки, аби не провокувати булінг (цькування)...

 

 

Як забезпечити створення у ЗДО безпечного освітнього середовища, вільного від насильства та булінгу (цькування). Групова консультація для педагогічни

Таким чином, аби забезпечити  безпечне освітнє середовище у ЗДО,  вільне від насильства та булінгу (цькування)  треба, у першу чергу, працювати із суспільними, у тому числі і з особистими, стереотипами та упередженнями, оскільки вони становлять основу, на якій зароджується ненависть та агресія по відношенню до інших. По-друге, варто пам'ятати, що діти переймають ставлення, реакції, способи поведінки дорослих, які ті часто транслюють несвідомо. Тому батькам, педагогам варто працювати і над своїми емоціями, слідкувати за власними висловлюваннями та вчинками, реакціями та способами поведінки, аби не провокувати булінг (цькування)...

 

 

Як забезпечити створення у ЗДО безпечного освітнього середовища, вільного від насильства та булінгу (цькування). Консультація для педагогів

Таким чином, аби забезпечити  безпечне освітнє середовище у ЗДО,  вільне від насильства та булінгу (цькування)  треба, у першу чергу, працювати із суспільними, у тому числі і з особистими, стереотипами та упередженнями, оскільки вони становлять основу, на якій зароджується ненависть та агресія по відношенню до інших. По-друге, варто пам'ятати, що діти переймають ставлення, реакції, способи поведінки дорослих, які ті часто транслюють несвідомо. Тому батькам, педагогам варто працювати і над своїми емоціями, слідкувати за власними висловлюваннями та вчинками, реакціями та способами поведінки, аби не провокувати булінг (цькування)...

 

 

Як забезпечити створення у ЗДО безпечного освітнього середовища, вільного від насильства та булінгу (цькування). Психологічний порадник

Сьогодні проблемі жорстокого поводження в дитячому середовищі приділяється особлива увага. У дитячому садку при насильстві немає попередньої стадії обмірковування. Дошкільнята не усвідомлюють до кінця своїх дій. Відсутнє розуміння наслідків і почуття провини. Виправданням насильства є незначний проступок. Агресивна поведінка дітей розходиться з їх словами...