Планування діяльності ЗДО

ПЛАН РОБОТИ Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) на 2023/2024 навчальний рік

 Квасилівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Рівненської міської ради у своїй діяльності  керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про  дошкільну освіту»  Положенням  про  заклад  дошкільної освіти,  іншими нормативно-правовими актами, власним статутом...

П Л А Н роботи Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) на літній період 2023 року в умовах воєнного стану

Оздоровлення дошкільнят, зміцнення та збереження їхнього здоров'я ніколи не втрачають своєї актуальності. Саме тому, відповідно до оновленого Закону України «Про дошкільну освіту», «Про фізичну культуру», Базового компоненту дошкільної освіти-2021 оздоровчо-профілактична робота в дитячому садку була спрямована, насамперед, на безпеку, охорону життя і здоров'я дітей, підвищення захисних сил організму, виховання стійкого інтересу до рухової активності, звички до здорового способу життя, формування життєво необхідних рухових умінь, навичок та фізичних якостей. Щоденно у кожній віковій групі планувалися рухливі ігри на удосконалення різних основних рухів. Планувалася рухова діяльність дітей та інші форми доступної фізкультурно-оздоровчої роботи в укритті (за потребою). 

ПЛАН РОБОТИ Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) Рівненської міської ради на 2022/2023 навчальний рік

Заклад підключений до мережі Інтернет та забезпечений технічними засобами навчання: комп'ютерами, принтерами, ксероксами, мультимедійним комп'ютерним проектором з екраном, музичними центрами, цифровим фотоапаратом. Будівля закладу обладнана пандусом для обслуговування осіб з особливими потребами. Будівля розташована на окремій земельній ділянці загальною площею 1.4476 га. Територія впорядкована, огороджена, озеленена, обладнана необхідними спорудами. На території розміщені: дитячі ігрові майданчики, відокремлені захисними зеленими смугами, фізкультурний майданчик, куточок лісу, городні ділянки, фруктовий сад. Обладнання на майданчиках відповідає росту і віку дітей, надійно і стійко закріплене. Наявні акти обстеження фізкультурного та іншого ігрового обладнання для безпечного використання в роботі з дітьми. Кожна група  на майданчиках має тіньовий навіс для захисту від сонця й опадів.

ГРАФІК входу вихованців Квасилівського ЗДО (ясла-садок) у приміщення дитячого садка та виходу на прогулянку в умовах карантину на 2022/2023 н.р.

Вхід у приміщення дитячого садка та вихід на прогулянку повинен відбуватися з обовязковим дотриманням фізичного дистанціювання дітей та ізольовано від інших груп...

План роботи Квасилівського ЗДО на літній період 2022 року в умовах воєнного стану

Робота з виховання здорової дитини у Квасилівському ЗДО визначається завданнями, які направлені на: формування, збереження та зміцнення фізичного здоров'я, розвиток рухових умінь, фізичних якостей; виховання у дітей свідомого ставлення до ведення здорового способу життя. Під час планування роботи влітку та створення безпечних умов перебування дітей та дорослих у закладі колектив опирається на Постанову Головного державного санітарного лікаря від 22.09.2020 р. №55 та листи МОН України...

ЦИКЛОГРАМА оперативного контролю у Квасилівському ЗДО (ясла-садок) на 2020-2021 навчальний рік

Оперативний контроль планується задля вивчення сукупності питань у діяльності закладу дошкільної освіти. За отриманою інформацією здійснюється порівняння, узагальнення, аналіз, пошук причин, які викликали ту чи іншу проблему...

ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ педагогічного колективу Квасилівського ЗДО (ясла-садок) на 2020-2021 навчальний рік

Формувати стійку мотивацію педагогів до самоосвітньої та творчої діяльності в умовах оновленого змісту освітнього процесу і викликів сьогодення...

Управлінські технології дошкільної освіти

Управління сучасним дошкільним навчальним закладом - непростий процес. Він складається із доцільного вибору цілей та завдань; вивчення та глибокого аналізу досягнутого рівня освітньої діяльності; системи раціонального планування та проектування розвитку всіх внутрішніх систем закладу; виявлення та впровадження перспективного педагогічного досвіду, використання досягнень науки та практики щодо формування професійної компетентності педагогів; ефективного контролю за якістю освітнього процесу, побудованого на гуманістичних засадах, тощо. Від якості процесу управління залежить якість результату діяльності дошкільного навчального закладу.

Саме тому, в умовах оновлення змісту освіти, визначення нових цілей, засобів, показників ефективності, якості, результативності діяльності дошкільних навчальних закладів, появи варіативних програм і технологій, що супроводжуються глобальними та лавиноподібними інноваційними процесами, інформатизації освітнього простору керівникові, як ніколи, треба бути грунтовно обізнаним у науці управління, соціально-психологічних аспектах управління  колективом, науковій організації праці...